Your Favorite Martian Wiki
Advertisement

Fight for Your Right is the 35th song released by Your Favorite Martian and the 3rd cover song.

Music Video[]

FIGHT_FOR_YOUR_RIGHT_(dance_cover_of_Beastie_Boys)

FIGHT FOR YOUR RIGHT (dance cover of Beastie Boys)

Lyrics[]

[Intro: Puff Puff Humbert]

Kick it!

Woo!

Ha, ha!

[Verse 1: Puff Puff Humbert]

Aw, you wake up late for school, but you don't wanna go

You ask you mom, "Please?" but she still says, "No!"

Aw!

You missed two classes and no homework

But your teacher preaches class like you're some kinda jerk

(What?)

[Hook 1: Puff Puff Humbert, Benetar, DeeJay, & Axel Chains]

You gotta Fight for Your Right to Party!

[Verse 2: Puff Puff Humbert]

Your pops caught you smoking and he said, "No way!"

But that hypocrite smokes two packs a day!

Man, living at home is such a drag

And now your mom threw away your best porno mag

(Busted!)

[Hook 1: Puff Puff Humbert, Benetar, DeeJay, & Axel Chains]

You gotta Fight for Your Right to Party!

[Bridge: Puff Puff Humbert, Benetar, DeeJay, & Axel Chains]

You gotta Fight!

[Guitar Solo: Benetar]

[Verse 3: Puff Puff Humbert, Benetar, DeeJay, & Axel Chains]

"Don't step out of this house if that's the clothes you're gonna wear!"

"I'll kick you out of my home if you don't cut that hair!"

Aw, your mom busted in and said, "Not this again!"

Yeah, mom you're just jealous 'cause we're YFM!

[Hook 2: Puff Puff Humbert, Benetar, DeeJay, & Axel Chains]

You gotta Fight for Your Right to Party!

Party! (Go! 23×)

Party!


Alight, aw. Mom's home. Party's over

Trivia[]

  • This is the first song since White Boy Wasted to not be a serious or lovesong.
  • It is the 4th cover and 3rd cover in 2012.
  • The angel from Complicated also appears in a black shirt entering the party.
  • There are several shots of Benatar where he strums to the music, despite no guitar being heard.
  • at 2:16 in the music video there's a leftover storyboard in the corner, it was likely not noticed due to it blending into the background
    Screen Shot 2021-06-11 at 10.34.24 AM.png